پاییز 1385 - پاسداران

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تبلیغ
صبا ویژن





بسم الله .

این را دیده اید ؟

مصائب احمدی نژاد : http://khaibar220.persianblog.com/

حتما ببینید. ضرورت امروز است.



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 9:41 صبح روز چهارشنبه 85 آبان 24


نامه «لحود» و پایان مشروعیت دولت لبنان :

 

«امیل لحود» رئیس‌جمهور لبنان گفت، دولت «فواد سنیوره» نخست‌وزیر این کشور دیگر مشروعیت ندارد. به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، بعد از استعفای پنج وزیر شیعه از جمله دو وزیر حزب‌الله لبنان از کابینه این کشور، امیل لحود اعلام کرد که دیگر دولت سنیوره مشروعیت ندارد.

 

تصمیم حزب‌الله برای خروج وزرای خود از کابینه بعد از آن صادر شد که احزاب و گروه‌های لبنانی نتوانستند در مورد تشکیل دولت وحدت ملی به توافق برسند. لحود در نامه‌ای رسمی به سنیوره به وی اعلام کرد، دولتی که او ریاستش را بر عهده دارد با توجه به استعفای وزیران یادشده دیگر مشروعیت قانونی ندارد و ادامه فعالیت آن بر خلاف اصول قانون اساسی است و نشست‌های کابینه در چنین شرایطی کاملا باطل و غیرقانونی است و آنچه تصویب کند مشروعیت ندارد.

 

وزیر دفاع جدید آمریکا: با ایران گفتگو کنیم!

 

"رابرت گیتس" وزیر پیشنهادی جرج بوش رئیس جمهور آمریکا برای احراز پست وزارت دفاع این کشور از دولت وی خواسته است تا به جای دوری و اجتناب از ایران با این کشور گفتگو شود. به گزارش مهر به نقل از روزنامه هیوستون کرونیکل، گیتس گفت که سازمانهای جاسوسی آمریکا رئیس جمهور را در قضیه عراق و اینکه صدام دارای تسلیحات کشتار جمعی است گمراه کردند.همچنین به عقیده گیتس، آمریکا نباید بار دیگر بدون در دست داشتن اطلاعات روشن و درست اقدام به حمله نظامی پیشگیرانه نماید.

 

وی همچنین براین باور است که تغییر نظام سیاسی در ایران بدون یک اقدام نظامی گسترده بعید است و تعهدات نظامی آمریکا و همینطور محیط سیاسی در منطقه عملی شدن آن را سخت تر می کند.گیتس همچنین اعلام کرده است که اظهاراتش نباید به عنوان انتقاد از دولت آمریکا تلقی شود.

 

رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) همچنین همکاری با ایران را عاملی برای پذیرش راهبردی روشن و مثبت از سوی تهران در قبال دولت های تازه تاسیس در افغانستان و عراق می داند و به عقیده وی این روند می تواند فرصتهای زیادی برای همکاری ایرانیها با بقیه دنیا ایجاد کند.وی در عین حال به دولت کشورش پیشنهاد می کند تا برای کنترل نفوذ ایران بر منطقه نقشی فعالتر را در روند صلح خاورمیانه ایفا کند.



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 6:26 عصر روز دوشنبه 85 آبان 22


بسم الله .  

         -          بعضی مواقع ، وقتی علیه آمریکایی که در همه دنیا زیر فحش است ، افشاگری می کنی ، انگار به ناموس نداشته بعضیها حکم اعدام داده ای ! مثل الان که عکس مستمعین یکی از سخنرانیهای بوش را اینجا زده ام !

 

      -       کتابفروشی های فله ای خیابان انقلاب و برخی جاهای دیگر را دست کم نگیرید ! حداقل برای درک برخی حقایق انکار شده ،خیلی مفیدند. کتابهای سیاسی چپ ترین چپ ها ، تا لیبرالترین لیبرالها و سکولاترترین سکولارها را آنجا می توانید ببینید. بعضی مواقع ، بعضی کتابهای خاص هم آن لابلا هستند. 

 

       -       هم بنام پدر و هم فیلم میم مثل مادر را با همسرم رفتیم و دیدیم . متفق القول ، داستان هردو را مشابه و پیام پنهان در هردو را یکی دیدیم . در یک جمع خانوادگی چند نفره ، جوانترین عضو ، از سوء استفاده مکرر از گریه و زاری و صحنه های اغراقی مکرر دراماتیک برای القاء زاویه نگاه مد نظر فیلمساز ، خبر داد. هرچند من ملاقلی پور را انسانی ساده تر و کم شیله و پیله تر از حاتمی کیا می دانم ، اما حداقل قائلم ، فیلمنامه او در خوش بینانه ترین نگاه ، متاثر از فیم بنام پدر است و وقتی می بینیم که نوشتن و ساخت یک فیلم ، بیش از یکسال طول می کشد ، یقین می کنیم که دو فیلم نامه، طی یک پروژه توسط دو نفر به صحنه کشیده شده است. حاتمی کیا در انتقال پیامهایش از زبان تصویر و کدهای بصری استفادهکرده اما ملاقلی پور خیلی لو رفته حرف می زند. بعضی فاکتورهای منفی فیلم م مثل مادر ، بسیار شدیدتر از حتی فیلم تقاطع است. ملاقلی پور ، یک فاحشه را فرشته نجات کودکان می کند. 

 

       -       تقاطع را دیده اید ؟ دیگر دوران فیلم های ضعیف دوم خردادی مثل پر پرواز و آواز قو و امثالهم بسر آمده. فیلم هایی که در آن ، فیلمساز وکارگردان ، بصراحت در فیلم انقلاب ونظام را محاکمه می کند. امروز ، ادبیات این فیلم ها بسیار زیرکانه شده است. توجه داشته باشید که پیامهای آلوده فرهنگی چگونه بی سر و صدا در این فیلم ها بخورد ملت داده می شود. حواسمان باشد که چرا باید تلویزیون عربستان در تولید این فیلم سهیم باشد؟ تلویزیونی که در اختیار عربها هم نیست !



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 6:26 عصر روز دوشنبه 85 آبان 22

<      1   2   3      >