پاییز 1385 - پاسداران

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تبلیغ
صبا ویژن





بدتر از این هم خواهد شد ! این که چیزی نیست. خبرنگاری مثل ساتیار امامی که نه تعلقات سیاسی نه اجتماعی و نه فرهنگی اش با من و امثال من نمی خواند ، لیکن وقتی به دروغ بودن چیزی علم داشته باشد ،‌انکار نمی کند در خصوص خبر سایت بازتاب طی مطلبی تحت عنوان چرا دروغ ؟ چنین نوشته است :

سایت بازتاب در مطلبی مدعی شده که رییس جمهور در مراسم افتتاحیه بازیهای آسیایی در دوحه پای رقص و آواز خوانندگان زن نشسته و هیچ اعتراضی هم نکرده است و این موجب نارضایتی شیعیان جنوب خلیج فارس شده است .

به عنوان عکاسی که در مراسم افتتاحیه بازیها از پیش از ورود احمدی نژاد به جایگاه تا بعد از رفتن او ،مراسم و رییس جمهور رابه عنوان یک تجربه بی نظیر حرفه ای زیر نظر داشتم نکاتی را درمورد این دروغ گویی بگویم : 

1- وقتی مطلب این سایت را دیدم برای دقایقی به چشمان خودم شک کردم و مجبور شدم همه فایل هایم را دوباره نگاه کنم اما فهمیدم که شکم بی دلیل بوده چرا که هیچ کدام از این صحنه ها حتی در حاشیه نیز موجود نبود. 

2- احمدی نژاد لحظاتی قبل از ساعت 7 شب به وقت دوحه و همراه سایر سران مدعو به جایگاه آمد ، مراسم رسمی افتتاحیه راس ساعت 7 شروع شد و رییس جمهور ساعت 5/9 شب و در میان برنامه زمانی که ورود تیمهای شرکت کننده به میدان به پایان رسید و حتی مشعل بازیها نیز روشن نشده بود ، از سران حاضردرمراسم خداحافظی کرد و به سوی فرودگاه دوحه راهی شد. این در حالی بود که از سایر شرکت کنندگان در مراسم خواسته شده یود که از ساعت 4 بعد از ظهر در محل استادیوم خلیفه حاضر شوند و طبعا در این فاصله زمانی طولانی برنامه های که جزو سناریوی برنامه اصلی و رسمی قرار نگرفته بودند برای حضار اجرا شده بود. 

3- از چند عکسی که بازتاب با استفاده از سایت رسمی بازیها منتشر کرده و البته پس ازمدتی آنها را اصلاح کرد این عکس مربوط به قبل از شروع رسمی مراسم است. عکس (1)  هم که اولی مربوط به خواننده هندی است مربوط به بخشی از برنامه است که پس از استقرار کامل تیمها در میدان اجرا شد .  

4- نکته جالب برای من این بود که خود زنان قطری کاملا حجاب اسلامی شون را رعایت می کردند و لباس آنها به عنوان یکی از نمادهای برنامه بود که بارها استفاده شد 

5- عمده برنامه ای که در زمان حضور احمدی نژاد اجرا شد(بجز رژه تیمها ) نمایشی در مورد مرد ریانورد قطری بود که در خلال آن تاریخ گذشته و پیشرفتهای اخیر بشر به نمایش در آمد و قسمتی از آن به صورت همخوانی گروه کر زنان قطری بود که همه آنها و رهبرگروه که بصورت دکلمه تکخوانی می کرد کاملا حجاب پوشیده و اسلامی زنان قطری را داشتند. 

6- قضاوت با شما که چرا بازتاب این کار را کرده اما به عنوان نکته آخر که برای خودم جالب بود اینکه در زمان رژه تیمها ، کشورهای عربی به شدت مورد تشویق تماشاگران قرار می گرفتند ، این تشویق که شاید در مورد لبنان پس از قطر بیشترین شدت را داشت درمقابل استقبال تماشاگران قطری از تیمهای شرق آسیا و غیر عربی کاملا نمود داشت ، ومن نگران شده بودم وقتی نوبت یه ایران برسد بخاطر تعصبهای عربی و عجمی اوضاع خراب شود اما کاملا بر عکس شد و کاروان ورزشی ایران هم با تشویق گرم حضار همچون تیمهای عربی وارد میدان شد ! گزارش تصویری در فارس 1 و 2

و اما رجا نیوز اینگونه نوشته است :

روز گذشته یک سایت اینترنتی در خبری با تیتر موهن « نارضایتی شیعیان خلیج فارس از حضور رئیس‌جمهور در مراسم رقص زنان در دوحه» مدعی شد، حضور رئیس‌جمهور در زمان رقص و آواز خوانندگان زن در مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی دوحه قطر، موجب نارضایتی شیعیان حاشیه جنوب خلیج فارس شده است.

این سایت در ادامه نوشت: یکی از خوانندگان زن مصری اقدام به آوازخوانی کرد و گروه‌‌های متعدد رقص زنان از کشورهای عربی، هند، آسیایی میانه و جنوب شرقی آسیا به رقص پرداختند.

این سایت اینترنتی حضور دکتر احمدی نژاد را در چنین مراسمی که بدون رعایت شئونات اسلامی انجام گرفت، موجب شگفتی و نارضایتی بخشی از شیعیان جنوب خلیج فارس، مخدوش شدن تصویر انقلاب اسلامی و پایبندی آن به احکام اسلام در مقایسه با کشورهای عربی دانست.این در حالیست که پس از پیگیری خبرنگار رجانیوز مشخص شد دکتر احمدی نژاد فقط تا رژه تیم های ورزشی در ورزشگاه دوحه حضور داشته و اساسا تا قبل از حرکت کاروانهای ورزشی از مقابل جایگاه، تنها، مراسمی که در آن نمادهای زن عرب مسلمان معرفی می شده ، برگزار شده است. پوشش زنانی هم که به عنوان نماد «زن مسلمان عرب» در این بخش حاضر شده بودند، پیراهن بلند مشکی عربی و حجاب کامل بوده است.

در عین حال پس از پایان مراسم رژه تیمهای ورزشی از مقابل جایگاه و خروج رئیس جمهور کشورمان، در قسمتی که نمادهای فرهنگی و آداب کشورهای جنوب و جنوب شرق آسیا (از جمله هند،چین و...) معرفی می شده، برنامه هایی با حضور خوانندگان زن و رقصهای مردانه و زنانه اجرا شده که سایت مذکور، ناشیانه( و یا عامدانه) با کنار هم قرار دادن آن تصاویر و صحنه های حضور احمدی نژاد در ورزشگاه دوحه تلاش کرده تا به هر نحو ممکن خبر مورد نظر خود را بسازد.ترتیب زمانی در این مراسم به اینگونه بوده است که ابتدا امیر قطر به صحنه آمد. سپس چند زن محجبه که نماد زن مسلمان عرب بودند به اجرای برنامه پرداختند و پس از آن کاروانهای ورزشی کشورهای شرکت کننده از مقابل جایگاه حرکت کردند. پس از این مرحله بود که دکتر احمدی نژاد ورزشگاه را ترک کرد و بعد از آن مراسم حرکات موزون و نمایش های کشورهای جنوب و جنوب شرق آسیا برگزار شد.

همچنین سرویس SMS موسسه همشهری کمتر از ده دقیقه پس از انتشار این خبر در سایت اینترنتی مذکور ، پیام کوتاهی به این شرح برای مشترکین خود ارسال کرد: حضور رئیس جمهور در افتتاحیه بازی های قطر که با رقص همراه بود(!) انتقاد محافل سیاسی و فرهنگی را برانگیخت. 

گفتنی است سایت خبری مذکور پس از حضور پرشور مردم در تشییع جنازه آیت الله میرزا جواد تبریزی نیز به قلم یک طلبه، این حضور پرشور را هشدار مردم به دولت! عنوان کرده و با ایراد اتهام های فراوان به دولت، کوشیده بود به نمایش جعلی تضاد کامل میان دولت و علما بپردازد! این در حالی است که آیت الله جوادی آملی در خطبه های نمازجمعه همان هفته، با بیان این که منشا حضور بی نظیر مردم در تشییع پیکر این مرجع تقلید، پیام رهبر حکیم انقلاب به مناسبت رحلت ایشان و اقدام دولت در صدور بیانیه و اعلام عزای عمومی بوده، عملا آتش فتنه ای که سایت مذکور قصد به پا کردن آن را داشت،اطفاء نمود. 

گفتنی است این سایت در جریان جنگ ?? روزه لبنان با انتشار مقایسه ی کودکانه خبری، موجب وهن مراجع،خصوصا آیت الله تبریزی و آیت الله وحید خراسانی شده بود که این امر موجب خشم و نفرت متدنین و علما و واکنش بسیار سنگین آنان شد .   

رهبر حکیم انقلاب در بیاناتشان در جمع مردم گرمسار فرمودند: چندى پیش رئیس جمهور محترم از مطبوعات گله کرد که بدگویى مى‏کنند، بددهنى مى‏کنند، لجن‏پراکنى مى‏کنند؛ و بعضى از مطبوعات اعتراض کردند. من معمولاً مطبوعات را مى‏بینم؛ من حق را به رئیس جمهور دادم. من معتقدم بعضى از مطبوعات نه اینکه انتقاد مى‏کنند، بى‏انصافى مى‏کنند. 

به نظر می رسد با توجه به آرامش سیاسی در چند هفته گذشته و پس از هشدار رهبر حکیم انقلاب نسبت به تخریب دولت، این انتحار رسانه ای که با همراهی روزنامه همشهری (وابسته به شهرداری تهران) مشترکا انجام شد، در واقع سدشکنی برای ادامه لجن پراکنی برخی مطبوعات نسبت به شخص رئیس جمهور باشد. مسئله ای که با توجه به شدت هشدار رهبر انقلاب،حساسیت زیادی را ایجاد خواهد کرد.



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 9:36 عصر روز دوشنبه 85 آذر 13


کتاب "از جنوب لبنان تا جنوب ایران" که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی خاطرات سید رحیم صفوی را منتشر کرده است، حاوی نکات جالبی از حالات و رفتار این فرمانده است. بدون هیچگونه توضیحی توجه شما را به بخشی از خاطرات سردار سید رحیم صفوی که قابل تامل نیز است جلب می کنم .

جناح بندی های سیاسی در اصفهان :

نیروهای انقلابی و سیاسی شهر از همان ابتدا به دو گروه تقسیم می شدند: یک گروه نزدیک به مرحوم آیت الله خادمی بودند که بعضی از آن ها سابقه انقلابی و همراهی با امام(ره) و شهید بهشتی را داشتند و از جمله بنیان گذاران دفتر حزب جمهوری اسلامی در استان اصفهان بودند و به تبعیت از دفتر مرکزی که در تهران قرار داشت به فعالیت های خود ادامه می دادند. تفکر مقابل یا گروه مخالف آن ها نیروها و افرادی بودند که با آیت الله طاهری در اصفهان ارتباط داشته و هماهنگ بودند. افرادی چون، آقای شیخ عباسعلی روحانی، حجت الاسلام عبد الله نوری، آقای قمصری، آقای عطریان فر، آقای کرباسچی و آقای ساطع از آن جمله بودند. طیف مزبور به عنوان یک جناح مخالف علیه حزب جمهوری اسلامی و موسسین اصلی آن در تهران و اصفهان دست به تبلیغ و فعالیت می زدند. شهر اصفهان میدان تاخت و تاز این گروه بود و مواضع ایشان نه دوستانه بلکه خصمانه بود و در سخنرانی ها صریح و بی پرده علیه مسئولین حزب سخن می گفتند و بعضی از طرفدارانشان آشکارا به شهید بهشتی اهانت می کردند. افرادی که نام بردم با نفوذی که بر بیت آیت الله طاهری امام جمعه اصفهان داشتند در کارهای دولتی و اداری و انتصاب و تعیین مدیران اجرایی مراکز مختلف استانف دخالت کرده و از نیروهای همفکر خودشان در پست های مدیریتی استفاده می کردند. البته شخص آیت الله طاهری فردی انقلابی و زندان کشیده بود و فرزند عزیزش در جبهه های جنگ در منطقه چزابه شهید شد و در طول سال های دفاع مقدس آیت الله طاهری بارها در جبهه های جنگ حضور داشتند، اما مشکل اساسی وی این بود که از خود استقلال رای نداشت و تحت تاثیر افکار آقایان حجت الاسلام عباسعلی روحانی و حجت الاسلام عبدالله نوری قرار می گرفت.

این وضعیت حتی در دوران جنگ و سال های دفاع مقدس وجود داشت. خاطرم هست که بعد از شهادت حاج حسین خرازی _ در سال 65 _ فرمانده لشکر امام حسین(ع)، برادر محسن رضایی که در آن زمان فرماندهی کل سپاه را به عهده داشت، به من گفت: « آقای علی زاهدی را به عنوان فرمانده جدید لشکر معرفی کنید و خوب است که از آیت الله طاهری هم در معارفه فرمانده لشکر دعوتی به عمل آورید.» من هم تلفنی از آقای طاهری دعوت کردم که برای معرفی فرمانده جدید به ساختمان انرژی اتمی که محل استقرار لشکر امام حسین(ع) بود بیایند. ایشان هم پذیرفت و حضور پیدا کردند. قبل از آن که به سالن اجتماعات وارد شوم، برادر علی زاهدی را خدمت آیت الله طاهری معرفی کردم؛ وی هم از انتخاب فرمانده جدید لشکر امام حسین(ع) استقبال کرد و گفت: « شما بروید مشغول شوید تا من هم وضو بگیرم و بیایم.» بنده هم رفتم و در جمع مسئولین لشکر مشغول سخنرانی شدم و مقدمات معرفی برادر زاهدی را فراهم کردم؛ اما به یکباره دیدم، طلبه ای دوان دوان خود را به من رساند و یک تکه کاغذ را از طرف آقای طاهری به من داد که در آن نوشته بود: «این فرمانده را معرفی نکنید، به هیچ وجه من قبول ندارم.» در آن لحظه من حسابی ناراحت شدم، اما با عزم و اراده ی محکم، برادر علی زاهدی را معرفی کردم و مسئولین تیپ های لشکر را به همکاری و هماهنگی با ایشان دعوت نمودم. بعد از اتمام جلسه به سراغ آقای طاهری رفتم و با یک عصبانیتی خطاب به ایشان گفتم: «آقای طاهری شما ما را مسخره کرده اید، مگر چند دقیقه پیش نگفتید که بروید فرمانده جدید را معرفی کنید.» وی در جواب من گفت: « آقای آقا رحیم من قبول دارم، اما شما جواب این ها را بدهید.»

 

من دیدم که آقای کرباسچی استاندار اصفهان و شیخ عباسعلی روحانی خود را از اصفهان به محل لشکر رسانده بودند و آقای عباسعلی روحانی، خطاب به من گفت: « این چه کاری بود که شما کردید؟ لشکر امام حسین(ع) را به ... کشیدید و چرا این فرمانده را منصوب کردید؟» من در جواب آن ها گفتم: « این مسائل به شما هیچ ربطی ندارد. بحث لشکر و جنگ به امام مربوط است و ما تابع فرمان و دستور امام هستیم و باید فرمانده لشکر کسی باشد که در جبهه های جنگ در مقابل دشمن در عین حمله و دفاع، جان بچه های مردم را حفظ کند و با طرح ریزی درست عملیاتی با بیشترین پیشرفت و موفقیت کمترین شهید را بدهیم؛ این شما بودید که اصفهان را به همان چیزی که گفتید، کشیدید. اصلا شما به چه حقی وارد پادگان لشکر شدید و به چه حقی در امور لشکر و جنگ دخالت می کنید.» من منتظر بودم که استاندار اصفهان هم حرفی بزند که هر دوی آن ها را از آن جا بیرون کنم و واقعا هم این روحیه را داشتم که این کار را بکنم ...

 

منبع : کتاب  از جنوب لبنان تا جنوب ایران - خاطرات سردار سید رحیم صفوی - انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی .

با تشکر از شریف نیوز و مرکز اسناد انقلاب اسلامی



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 9:35 عصر روز دوشنبه 85 آذر 13


بسم الله . 

آهـــــای عشاق دموکراسی آمریکایی !

شما ها ، یک حجم بزرگ فشرده ، پتانسیل دموکرات آمریکایی بودن هستید ! و دقیقا به همین معنا ، شما برای بشریت خطرناکید. چون دموکراسی آمریکایی از نوع حکومتی که خصوصا دموکرات و جمهوریخواه نمی شناسد ، برای بشریت خطرناک است.  

آهـــــای عشاق دموکراسی آمریکایی !

لحظه ای، ‌حماقت را کنار گذاشته، کمی فیلم ماتریکس را هماهنگونه نگاه کنید که سازندگانش آن را ساخته اند ! کمی لطفا بفهمید ، که اگر شورش کنید واز آنها اطاعت نکنید ، آنها شماها را روبوتهای ویروسی شده ای فرض می کنند که نه تنها انسان نیستند ، که حتی ار فلسفهء خلق شدن خود نیز فراتر رفته، از آدم ( که تنها آدم ، از نظر ماتریکس و ماتریکسی ها ، صهیونیست ها هستند ) اطاعت نکرده است.  

آهـــــای عشاق دموکراسی آمریکایی !

آهای همان کسانی که وقتی یک خبر خنده دار واقعی علیه آمریکا می خوانید ، نویسنده را به زیر فحش می گیرید ، انگار که به خواهر و مادرتان حکم اعدام داده اند ، آهای همان کسانی که وقتی فقط یک عکس خنده دار ، از خوابیدن مستمعین نظامی ، پای سخنرانی رئیس جمهور چنگ سالار آمریکایی را می بینید ، می خواهید به خودتان بمب ببندید و بین جمع همین میهنان خودتان که مخالف آمریکا هستند خود را منفجر کنید ،  

آهای !

با شما هستم . این خبر را بخوانید :  

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس از لس‌آنجلس، در تظاهراتی که روز جمعه در اعتراض به این امر برگزار شد، دانشجویان دانشگاه معروف یو‌سی‌ال‌ای اعلام کردند که استفاده پلیس از اسلحه شوک‌آور علیه "مصطفی طباطبایی‌نژاد" 23 ساله این نگرانی‌ را در میان دیگر دانشجویان ایجاد کرده که آنها ممکن است قربانی بعدی باشند.  

"صبیحه امین" رئیس انجمن دانشجویان مسلمان درباره جزئیات این حادثه گفت که طباطبایی‌نژاد سه‌شنبه شب پس از مشاجره لفظی با افسر پلیس نگهبان دانشگاه که قصد داشت از این دانشجوی ایرانی‌الاصل بازرسی کند،‌ با اسلحه شوک‌آور پلیس مصدوم شد.  

امین تصریح کرد: «دانشجویان احساس می‌کنند که امنیت آنها در خطر است و ما نیز احساس امنیت نمی‌کنیم.»

پلیس در توجیه این اقدام خشونت‌بار خود گفت که این دانشجو از ارایه کارت شناسایی و از دستور پلیس برای خروج از محل خودداری کرد و تلاش داشت دیگر دانشجویانی که در محل جمع شده بودند را تحریک کند.

این حادثه توسط دوربین یکی از دانشجویان ضبط شده و طباطبایی‌نژاد را در حالی نشان می‌دهد که در کف اتاق افتاده و فریاد می‌کشد. این تصاویر در پایگاه اینترنتی "YouTube" به نمایش درآمده است.  

در حالی که دانشگاه مدعی است بخاطر ایرانی‌بودن طباطبائی‌نژاد با وی برخورد نشده اما وکیل مدافع این دانشجو شکایت‌نامه‌ای تنظیم کرده‌ که نشان می‌دهد بخاطر ظاهر خاورمیانه‌ای وی این برخورد با طباطبائی‌نژاد صورت گرفته است. نورمن آبرامز رئیس دانشگاه یو‌سی‌ال‌ای نیز طی بیانیه‌ای در این باره گفت که قضاوت در این باره بهتر است بعد از تکمیل تحقیقات مستقل انجام شود. این در حالی است که "کامبیز عبدالرحیمی" رئیس شعبه شورای روابط ایران و آمریکا در این دانشگاه از نحوه تحقیقات دانشگاه در این باره ابراز نارضایتی کرده است.

فیلم این صحنه شکنجه ، در فرمت اف ال وی، ‌در این آدرس ذخیره است :

 http://lax-v99.lax.youtube.com/get_video?video_id=m3GstYOIc0I



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 9:35 عصر روز دوشنبه 85 آذر 13


در پی وعده رییس جمهور ایران به منظور سخنرانی برای مردم آمریکا، گروهی از دانشجویان مسلمان این کشور با استقبال از این حرکت، نامه ای برای وی ارسال کردند.

...اینجا بعضی از مردم نمی دانند که اکثریت مردم ایران مسلمان هستند و زمانی که بوش برساز مخالفت با کشور شما می دهد، فکر می کنند وی می خواهد به جنگ مریخی ها برود...

در بخشی از نامه دانشجویان مسلمان آمریکا به احمدی نژاد که نسخه ای از آن برای رجانیوز ارسال شده، آمده است: آقای احمدی نژاد، از اینکه با وجود تمام فشارهای سیاسی بین المللی چرخه غنی سازی اورانیوم ایران را متوقف نکرده اید، خوشحالیم. هر چند ما نیز آمریکایی هستیم اما ملیت ما گروگان دولت نومحافظه کاری است که دعوت به مذاکره را هم بی دلیل رد می کند. دانشجویان مسلمان آمریکا افزودند: پیش از دیدار شما در آمریکا گاهی اوقات دچار شک و شبهه می شدیم که نکند احمدی نژاد هم جنگ طلب باشد؟ نکند او نیز بخواهد جنگ دیگری را رقم بزند؟ اما زمانی که از امکان مذاکره ایران با آمریکا حرف زدید و پیشنهادتان از سوی مقامات نومحافظه کار رد شد، مطمئن شدیم که شما فردی صلح طلب هستید و جز دستیابی به آرمان های مثبت انقلابی، انتخاب دیگری ندارید. این دانشجویان با ابراز عذرخواهی از محمود احمدی نژاد، پرسیدند: همواره لفظ جمهوریخواه نومحافظه کار پیشوند دولت تندروی بوش قرار می گیرد. اما واقعا این سوال برای ما بی پاسخ مانده است که با وجود خطاهای فراوان و تندروی هایی که منجر به سرافکندگی ما در جامعه جهانی شده، چطور لقب "جمهوریخواه نومحافظه کار" را نثار دولت بوش کرده اند؟

این گروه از دانشجویان آمریکایی تصریح کردند: اینجا اکثریت قشر دانشجو از مقاومت، خونسردی و رفتار دیپلماتیک شما در عجب هستند. اینجا اعضای دولت بوش بیش از 12 ساعت از وقت روزانه خود را صرف بحث پیرامون ایران، سوریه و لبنان می کنند و به هیچ نتیجه ای نمی رسند.

... اینجا اکثریت قشر دانشجو از مقاومت، خونسردی و رفتار دیپلماتیک شما در عجب هستند. اینجا اعضای دولت بوش بیش از 12 ساعت از وقت روزانه خود را صرف بحث پیرامون ایران، سوریه و لبنان می کنند و به هیچ نتیجه ای نمی رسند...

اینجا، آمریکا، همان هشت ساعت کار روزانه هم برای افراد غیر قابل تحمل است، حال تصور کنید آنها 12 ساعت پشت میز با لباس رسمی بحث می کنند، باز هم به نتیجه نمی رسند و چه حالی پیدا می کنند.
دانشجویان مسلمان آمریکا تاکید کردند: آقای احمدی نژاد، حتی اگر بوش مجددا دست به حماقتی دیگر بزند و بخواهد خدای ناکرده به ایران حمله کند، مطمئنن باشید که ما سربازان کشور شما در خاک آمریکا خواهیم بود. نه مثل القاعده تندروی می کنیم و بهانه دست جمهوریخواهان به اصطلاح نو محافظه کار می دهیم نه اینکه آنقدر تعلل می کنیم که آنها به هر چه می خواهند دست پیدا کنند.
در بخش دیگری از نامه مذکور به عدم شناخت کافی مردم آمریکا از مردم ایران و مقامات ایران نیز اشاره شده و آمده است: اینجا اکثریت قریب به اتفاق مردم آمریکا، هنوز موقعیت جغرافیایی ایران را هم نمی دانند. اینجا بعضی از مردم نمی دانند که اکثریت مردم ایران مسلمان هستند و زمانی که بوش برساز مخالفت با کشور شما می دهد، فکر می کنند وی می خواهد به جنگ مریخی ها برود. به همین دلیل از شما خواهش می کنیم تا در سخنرانی که برای ملت آمریکا خواهید داشت، به تمام جوانب سیاست های خود اشاره کنید تا بدین وسیله روشنگری لازم از سوی شما صورت پذیرد و در صورت تمایل با ما نیز مکاتبه داشته باشید.
------------
پی نوشت :
------------
این ها را هم بخوانید :

- islamonline :‌Saddam's Verdict Will Not Meet Expectations ...Nearly 600,000 Iraqis have died in the past three years, double the number Saddam is said to have killed in 35 years of his reign...

- مصاحبه جعلی آسیوشیتد پرس با دبیر مسابقه هولوکاست / شجاعی: از AP و خبرنگارش شکایت قضایی می کنیم : انتشار این خبر و شکایت از آن می تواند عواقب بسیار وخیمی برای فعالیت این خبرگزاری در ایران داشته باشد و این در حالی است که کریمی خبرنگار خبرگزاری آسیوشیتد پرس در پی اعتراض شفاهی شجاعی به انتشار خبر دروغ گفته بود: "دنیا از ما حمایت می کند؛ هر کاری که می خواهی بکن!"...

- استعفای یک مقام آرژانتینی در اعتراض به فشار آمریکا و اسرائیل برای متهم کردن ایران : لوئیس دیلیا" معاون وزیر مشاور در امور مسکن در دولت "نستورکرخنر" رئیس جمهوری آرژانتین پس از آنکه به سفارت ایران آمد و حمایت خود را از ایران در برابر اتهامات وارده علیه این کشور در پروژه انفجار مرکز یهودیان آرژانتین موسوم به "آمیا" اعلام کرد، استعفا داد... 

- شکایت از AP روی میز دادگاه / شجاعی خطاب به رییس دفتر آسیوشیتدپرس: تا جلسه دادگاه با شما حرفی ندارم! : دبیر مسابقه هولوکاست در ادامه گفت: از زمانی که خبر شکایت قضایی ما منتشر شده ، بارها از دفتر این خبر گزاری با خانه کاریکاتور تماس گرفته شده است اما پاسخ ما به آنها تنها یک جمله است؛ حرفهای شما را در دادگاه خواهیم شنید...

- زندگی زیر ابر ترس ایران... جانشین و قائم مقام فرماندهی ارتش اسرائیل :

وی در این گقتگو "زندگی زیر ابر ترس ایران" را برای اسرائیل مهلک دانست و اظهار داشت "با وجود چنین ابر ترسی، بیشتر اسرائیلی ها ترجیح می دهند اینجا زندگی نکنند و اکثریت یهودیان ترجیح می دهند برای زندگی به این جا مهاجرت نکنند، در نتیجه احمدی نژاد می تواند رویای صهیونیسم را بدون فشار دادن حتی یک دکمه موشک نیز نابود کند...

- اورتگا رئیس جمهور منتخب نیکاراگوئه: راهنمای من خدا است و نه کارل مارکس : دانیل اورتگا در اولین سخنرانی رسمی خود پس از انتخابات در حالی که که تی‌شرت سفید و شوار جین به تن داشت ادعا کرد که راهنمای وی خدا است و نه کارل مارکس... وی با بالا بردن دستان خود به نشانه پیروزی، آهنگ انقلابی سابق خود با مضنون «آنها که متحد شدند هرگز جدا نخواهند شد» را به همراه طرفدارانش خواند...

 - اصابت موشک مبارزان فلسطینی به محل سکونت وزیر جنگ اسرائیل: مبارزان فلسطینی امروز چهارشنبه محل سکونت عمیر پرتز وزیر جنگ اسرائیل در شهرک صهیونیست نشین سدیروت در فلسطین اشغالی را با موشک هدف قرار دادند که به کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن محافظ شخصی پرتز منجر شد...



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 2:40 عصر روز پنج شنبه 85 آبان 25


...چه دلیلی دارد به کسانی کمک کنیم که علیه ما هستند و درصدد به هم زدن اوضاع در کل خاورمیانه می‌باشند؟ از قدیم گفته‌اند سنگی که دیوانه در چاه اندازد صد عاقل نمی‌توانند آن را بیرون کشند....

دکتر کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی و وزیر امور خارجه سابق جمهوری اسلامی ایران در مورد درخواست تونی بلر، نخست‌وزیر انگلیس از ایران برای کمک به حل معضل عراق گفت: در ملاقاتی که یک ماه قبل از شروع جنگ و تجاوز نیروهای آمریکایی و انگلیسی به عراق با بلر داشتم او را از ورود به باتلاق عراق بر حذر داشتم و به او گفتم شما انگلیسی‌ها تجربه تلخ درگیری با مردم عراق را در گذشته داشته‌اید؛ دوستان آمریکایی خود را بر اساس آنچه قبلا تجربه کرده‌اید از تجاوز به عراق بر حذر دارید و یا حداقل خودتان را آلوده به این جنگ نکنید.البته آقای بلر این اندرز را گوش نداد و یک ماه بعد انگلیسی‌ها به همراه متحدین آمریکایی خود عراق را به تصرف خود در آورد؛ به ظاهر در اسقاط رژیم غیر مردمی صدام هم پیروز شدند، ولی به زودی دشواری کار بر آنها روش گردید. 

خرازی ادامه داد: در ملاقات دوم با آقای بلر که یک سال پس از آغاز جنگ در دفتر ایشان انجام گرفت، ملاقات قبلی را به او یادآوری کردم و پرسیدم آیا یادتان هست که سال گذشته شما را از ورود به جنگ با عراق بر حذر داشتم و از شما خواستم که دوستان آمریکایی خود را نیز برحذر دارید، او تبسم کرد و حرف مرا تایید نمود. به او گفتم هنوز هم دیر نشده است. زودتر از عراق خارج شوید که شرایط بدتری در انتظار شماست. البته باز هم آنها گوش ندادند. 

...استمداد امروز آنها از ایران دیر هنگام است. آنها در باتلاق عراق گیر کرده‌اند. نه می‌توانند در دولت عراق بمانند و نه می‌توانند عراق را ترک کنند؛ ما هم جز آنکه به مصلحت خود و مردم و دولت عراق بیندیشیم راه دیگری نداریم...

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشور همچنین گفت: به هر صورت امروز آثار عدم توجه آقای بلر را به نصیحت کشوری که به درستی می‌توانست وضع وخیم نیروهای متجاوز به عراق را پیش بینی کند می‌بیند. استمداد امروز آنها از ایران دیر هنگام است. آنها در باتلاق عراق گیر کرده‌اند. نه می‌توانند در دولت عراق بمانند و نه می‌توانند عراق را ترک کنند؛ ما هم جز آنکه به مصلحت خود و مردم و دولت عراق بیندیشیم راه دیگری نداریم. 

وی افزود: اساسا چه دلیلی دارد به کسانی کمک کنیم که علیه ما هستند و درصدد به هم زدن اوضاع در کل خاورمیانه می‌باشند؟ از قدیم گفته‌اند سنگی که دیوانه در چاه اندازد صد عاقل نمی‌توانند آن را بیرون کشند.



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 9:41 صبح روز چهارشنبه 85 آبان 24

   1   2   3      >