مطالب گذشته - پاسداران

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تبلیغ
صبا ویژن





فرماندهی نیروی هوایی ارتـش جمهوری اسلامی ایرانامیر سرتیپ قوامی در گفتگو با فارس:
دستور ساقط کردن تمام اشیاء پرنده ناشناس را دریافت کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی هوایی ارتش از ابلاغ دستورالعمل به تمام واحدهای آفندی و پدافندی نیروی هوایی مبنی بر لزوم ساقط نمودن هر نوع پرنده ناشناس در آسمان کشور خبر داد.

امیر سرتیپ خلبان کریم قوامی که در گفتگو با خبرگزاری فارس سخن می‌گفت، در خصوص رویت اشیاء ناشناس در آسمان ایران و اقدامات نیروی هوایی در این خصوص با تاکید بر اینکه موضوع اینگونه اشیاء نورانی سال‌ها است که مطرح و حتی برای کشورهای پیشرفته نیز ناشناخته است، شفق قطبی را از جمله این اشیا نورانی ناشناس خواند و گفت: آنچه در آسمان ایران رویت می‌شود می‌تواند ماهواره، ستاره دنباله‌دار یا یوفو یعنی همان جرم فضایی باشد که هنوز برای دنیا شناخته شده نیست.
امیر قوامی گفت: این اشیاء در آسمان هر کشوری دیده می‌شود و دارای سرعت زیاد و جابجایی سریعی هستند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش به فعالیت هواپیماهای بدون سرنشین و استفاده از آنها برای اهداف شناسایی و تاکتیکی اشاره کرد و بیان داشت: بعضی از این هواپیماها با ماهواره کنترل می‌شود و بدون خلبان، هدف را می‌زند و بر می‌گردد.
وی تصریح کرد: از آنجا که پرواز این دست از هواپیماهای دشمن بر فراز آسمان ایران محتمل است از سوی فرمانده کل ارتش به همه واحدهای شکاری و پدافندی تاکید شده است که هر کدام از آنها را که دیدند بزنند و بیندازند.
امیر قوامی با بیان این که این هواپیماها کوچک و رادار گریز است، گفت: همچنین اگر هواپیمایی سرنشین داشت وظیفه پایگاه‌ها است که پس از شناسایی و در صورتی که خودی نبود آن را بنشانند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه مسئولیت حفاظت و تامین آسمان کشور با نیروی هوایی ارتش است، تصریح کرد: تمام پروازها باید با هماهنگی صورت گیرد و گرنه احتمال هدف قرارگرفتن آنها وجود دارد.
امیر قوامی از برگزاری همایش اشیاء پرنده ناشناس نورانی طی روزهای 18 و 19 اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: مستندات رویت اپن (اشیا پرنده ناشناس نورانی) طی دو سال اخیر و ارتباط آن با پدیده‌های مختلف جوی از منظر ژئوفیزیک و نیز فرضیات علمی درباره ماهیت، ساختار، فناوری و هدایت آن از جمله محورهای این همایش خواهد بود.
وی روش‌های شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات درباره اپن، سامانه‌های هدایت و کنترل اپن و نحوه مقابله با آنها، بررسی و شناسایی مراکز و پایگاه‌های احتمالی هدایت و کنترل اپن و نیز پدافند غیرعامل اپتیکی، الکترونیکی و فتونیکی در برابر اپن را از دیگر محورهای این همایش خواند.
امیر قوامی در ادامه در مورد حفاظت از پایگاه‌های هسته‌ای ایران خاطر نشان ساخت: ما در بعد هوایی نه تنها برای حفظ مراکز هسته‌ای بلکه برای همه مراکز حساس و استراتژیک دیگر نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و ماموریت‌ها و نوع وظایف کاملاً مشخص است.
این مقام ارشد نظامی کشور تصریح کرد: دشمن باید عاقلتر از این باشد که بخواهد فکر تجاوز را به سر راه ‌دهد.
فرمانده نیروهای هوایی ارتش جمهوری اسلامی، ایران را کشوری مستقل و قدرتمند خواند و افزود: نیروی هوایی با هوشیاری کامل از آنچه که در اختیار دارد نهایت استفاده را می‌کند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه به طرح‌ها و ابتکارات موجود در نیروی هوایی اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح‌ها که بخشی از آنها نیز طرح‌های عملیاتی است به طور منظم بازنگری گردیده تا در هنگام ضرورت به خوبی استفاده شود چرا که نیروی هوایی برای انجام ماموریت از تمام تجربه خود از ابتدا تاکنون بهره می‌برد.
وی با اشاره به برگزاری تمرین‌ها و رزمایش‌های متنوع در نیروی هوایی ارتش گفت: به عنوان نمونه هر چند سال با برگزاری مسابقات گانری (تیراندازی هوایی)، علاوه بر ایجاد انگیزه در کارکنان روحیه شجاعت و توان عملیاتی آنها نیز سنجیده می‌شود چنانکه دو سال پیش نیز این مسابقات با استفاده از تمام هواپیماهای موجود نهاجا در تبریز برگزار شد و قهرمان قهرمانان نیز معرفی گردید.
وی افزود: حتی در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه هوایی، این افراد خدمت فرمانده معظم کل قوا معرفی می‌شوند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش ارتقاء توان عملیاتی و نیز طراحی و ساخت قطعات پیشرفته هواپیماها را از افتخارات نیروی هوایی کشور خواند و خاطرنشان ساخت: با وجود اینکه طی این چند سال در تحریم اقتصادی و نظامی بوده‌ایم، اما همچنان نیروی هوایی ایستاده و آماده دفاع از کشور است.
وی با تاکید بر ارائه آموزش‌های مکتبی و اعتقادی به کلیه کارکنان نیروهای مسلح گفت: ما نیز در نیروی هوایی ارتش از مسئولین عقیدتی سیاسی و نیز تمامی فرماندهان خواسته‌ایم روح ایثار و شجاعت را که زاییده ایمان است در میان کارکنان نیرو نشر و گسترش دهند.
امیر قوامی بر انضباط در مراکز آموزش و محیط‌‌‌ های نظامی تاکید کرد و افزود: تلاش می‌کنیم که انضباط ظاهری و باطنی در بین کارکنان نظامی نهادینه شود.
وی با بیان این که نیروی هوایی آمادگی مقابله با هر متجاوزی را دارد، اظهار داشت: با همان روحیه و تجربه دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان خواهیم ایستاد هر چند که ممکن است تجهیزات او را نداشته باشیم.
امیر قوامی با ذکر اینکه انگیزه ما برای دفاع از انگیزه دشمن فرامنطقه‌ای در تجاوز خیلی بیشتر است گفت: دشمن هر کاری که می‌کند باید بر روحیه جهادی و شهادت طلبی فرزندان ایران اسلامی حساب ویژه‌ای باز کند.
وی با تصریح به بروز سازی سامانه‌های آفندی و پدافندی در نیروی هوایی اظهار داشت: تحقیقات و دستیابی به شیوه‌های نوین امری رایج در نیروهای هوایی است چرا که نیروی هوایی علاوه بر تلاش‌های پژوهشی خود ارتباط و تعاملی نزدیک با دیگر مراکز علمی و پژوهشی کشور دارد.
امیر قوامی در بخش دیگری از این مصاحبه ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهیدهای نیروی هوایی بیان داشت: هر یک از شهیدان ما همچون ستاری و اردستانی علاوه بر روح ایثار و سلحشوری از توان مدیریتی بسیار بالایی برخوردار بودند و بهنگام بحران درست‌ترین تصمیم‌ها را می‌گرفتند.
وی گفت: باید تجارب و آموزه‌های شهیدان نیروی هوایی حفظ و به کارکنان جوان منتقل گردد.
قوامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از نیروهای جوان گفت: با توجه به علم ‌و ایمان این جوانان می‌توان به آینده نیروی هوایی امید داشت چرا که این جوانان هم در ابعاد تعبدی و مکتبی و هم در ابعاد تخصصی دارای ویژگی‌های زیادی هستند.
امیر قوامی با تصریح به این که کارکنان گردان‌های پروازی و خلبان‌های شکاری و نیز کارکنان سایت کنترل پدافند ارتش اکثراً جوان هستند گفت: تمام این جوان‌ها در خود ایران آموزش دیده‌اند و علاوه بر برخورداری ازتحصیلات آکادمیک، دارای اعتماد به نفس خوبی هستند.
وی افزود: با آنکه خودمان به آنها آموزش داده‌ایم مجموعه کارهای آنها از کیفیت بالایی برخوردار است.



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 1:0 صبح روز دوشنبه 83 دی 7


بسم الله .

اگر خبرنداشتید بگویم که ریچـارد آرمیتاژ معاون گردن کلفت و قلچماق وزیر دفاع آمریکا در واکنش نسبت به موضعگیری فرهیختگان و سیاسیون وحکومت ایران نسبت به طرح تغییر نام خلیج فارس گفته بود : ایرانیان نژاد پرست و عقب مانده اند و فکر می کنند که هنوز در دوران هخامنش وکوروش زندگی می کنند!حالا خودتان پیدا کنید همخوانی این موضع را با مواضع آمریکایی های ملیگرا ! دیگه هیچی دیگه ...حالا این خبر را هم بخوانید بد نیست. - آقای درخشان دوبـار بخواند ! شبکه عنکبوتی اعضای عرب هم دارد !!

دستورالعمل 10 ماده‌ای آمریکا برای تبلیغات اعراب علیه ایران

خبرگزاری فارس: یک منبع آگاه در عراق از صدور دستورالعمل     10 ماده‌ای آمریکا برای سامان‌دهی تبلیغات کشورهای عرب خلیج فارس علیه ایران خبر داد.

وی به خبرگزاری فارس گفت: «عناصر اطلاعاتی آمریکا پس از اجلاس اخیر خاورمیانه بزرگ در مغرب، یک سیاست خبری مشترک را برای فعالیت هماهنگ تبلیغاتی کشورهای عربی علیه جمهوری اسلامی ایران به آنها ارائه داده است.»
در طرح خاورمیانه بزرگ آمریکا کشورهای منطقه خاورمیانه به دو دسته کشورهای بیمار و خطرناک تقسیم می‌گردند که از نگاه آمریکا، ایران در راس کشورهای خطرناک برای منافع آمریکا در این منطقه است.
به گفته این منبع آگاه «ارائه چهره منفی از حکومت ایران در بعد سیاسی و جلوگیری از الگوگیری سیاسی از جمهوری اسلامی» شاخص‌ترین موضوع مورد تاکید در این دستورالعمل عنوان شده است.
وی افزود: «عمده نشان دادن معارضان عقیدتی با حکومت و رفرمیست‌ها (اصلاح طلبان) از دیگر تاکیدات اصلی مورد نظر است.»
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس «اخبار منفی ایران بایستی در رسانه‌های این کشورها برجسته نشان داده شود و اخبار مثبت این کشور نبایستی انعکاس داشته باشد».
همچنین «در بخش اقتصادی نبایستی به موفقیت‌های اقتصادی ایران اشاره شده و بایستی مشکلات اقتصادی این کشور عمده گردد».
این منبع آگاه افزود: «انتشار گسترده اخبار جنجال‌برانگیز در مورد ایران یکی دیگر از محورهای تبلیغاتی علیه ایران را تشکیل می‌دهد».
وی تبلیغ گسترش فساد اخلاقی برخی ایرانیان در کشورهای خلیج فارس را از جمله مصادیق این مسئله عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد:‌ «در بند پنج این طراحی سرویس اطلاعاتی آمریکا به حاکمان کشورهای ارتجاع عرب دستور داده شده اخبار حوادث داخل ایران مانند جرم و جنایت، قتل، آدم ربایی و حتی تصادفات جاده‌ای بایستی به نقل از رسانه‌های ایرانی به صورت گسترده منعکس گردد.»
به گفته او، همچنین «اخبار درگیری‌های سیاسی و جناحی داخل ایران بایستی مورد استفاده وسیع رسانه‌ها و مطبوعات این کشورها قرار گیرد.»
«خودداری از نقل موفقیت‌های ورزشی ایران در سطح ملی و بین‌المللی و انعکاس برجسته شکست‌های ورزشی به صورت برجسته» از دیگر محورهای مورد تاکید تبلیغی مورد اجرا توسط کشورهای عربی است.
این منبع آگاه تاکید کرد: «تلاش جهت انعکاس گسترده موفقیت‌های کشورهای عربی در مطبوعات ایران و ارائه چهره بسیار مثبت از پیشرفت‌های اقتصادی این کشورها در ایران و دعوت از ایرانیان برای سرمایه‌گذاری اقتصادی در کشورهای عربی و خروج سرمایه از ایران از جمله دیگر محورهای این دستورالعمل را شامل می‌گردیده است.»
وی افزود: «تلاش برای درگیر نشان دادن ایران در فعالیت‌های تروریستی و خرابکارانه در منطقه نیز مورد تاکید سرویس‌های اطلاعاتی آمریکایی قرار گرفته است.»
این منبع آگاه در عراق پیش‌بینی کرد در پی ارائه این دستورالعمل به زودی موج تبلیغاتی گسترده و ضد ایرانی به صورت سراسری در میان کشورهای عربی علیه ایران سازمان دهی گردد.
یک منبع‌ آگاه نیز پیش از این از تشکیل ستاد ضد ایرانی در برخی روزنامه‌های کویت به دستور آمریکا خبر داده بود.



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 12:55 صبح روز دوشنبه 83 دی 7


انتقاد شدید معاون مبارزه با مواد مخدر ناجا از عملکرد ضعیف دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر

خبرگزاری فارس: معاون مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با انتقاد شدید از عملکرد دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: یکی از رخدادهایی که مانع اصلی در دستیابی جمهوری اسلامی ایران به اهداف مطلوب مبارزه با مواد مخدر در کشور شده است ناتوانی و عملکرد ضعیف ستاد مبارزه با مواد مخدر و خصوصا دبیرخانه این ستاد است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس صبح امروز سردار مهدی ابویی در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اختیارات ستاد مبارزه با مواد مخدر در کشور متاسفانه به دلیل عملکرد ضعیف و خارج از حیطه کاری دبیرخانه این ستاد به اهداف مطلوب مبارزه با مواد مخدر در کشور نرسیده ایم.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 80 درصد مصوبات ستاد مبارزه با مواد مخدر اجرا نشده است، گفت: یکی از وظایف دبیرخانه ستادمبارزه با مواد مخدر پیگیری اجرایی شدن مصوبات این ستاد است که به دلیل ضعف عملکرد تاکنون 80 درصد از مصوبات این ستاد اجرا نشده است.

وی گفت: متاسفانه مسؤولین دبیرخانه ستاد نگاه به روند مبارزه با مواد مخدر را در کشور تک بعدی خوانده‌اند در صورتیکه این کاملا خلاف واقع است.

ابویی افزود: تصمیمات مسؤولین کشور و حتی خود ستاد مبارزه با مواد مخدر جنبه همه جانبه دارد ولی اگر فعالیت متوازنی صورت نگرفته است ناشی از نگاه تک بعدی نبوده بلکه عدم اجرای وظایف دستگاههای مسؤول که وظیفه درمان و ساماندهی معتادان را دارا هستند باعث ضعف کار شده است و در این راستا دبیرخانه ستاد نیز که مسئول پیگیری مصوبات ستاد مبارزه با مواد مخدر را داشته است عملکرد ضعیفی را داشته است .

معاون مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی در ادامه با انتقاد شدید از افرادی که بحث در اختیار گذاشتن مواد مخدر به معتادان را مطرح می‌کنند گفت:
متاسفانه تئوری‌هایی از سوی بعضی از مسؤولین دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر مبنی بر در اختیار گذاشتن مواد به معتادان مطرح شده است که باعث ایجاد ذهنیت منفی و نگرانی در جامعه شده است.

وی گفت: طرح اینگونه مسایل در جامعه که متاسفانه از سوی دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر شکل می‌گیرد ناشی از وادادگی افرادی است که می‌خواهند نقش جمهوری اسلامی ایران را در روند مبارزه با مواد مخدر به چالش کشیده و به نوعی فعالیت‌های صورت گرفته در 25 سال اخیر را به زیر سئوال ببرند.

وی افزود:
طرح اینگونه مسایل و نظرات خارج از حیطه اختیارات دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر و خلاف قانون می‌باشد و اساس ایده کشت خشخشاش و توزیع مواد بین معتادان نیز تاکنون در دستور کار ستاد مبارزه با مواد مخدر که به ریاست رئیس جمهور تشکیل می‌شود نبوده است.

ابویی با بیان اینکه هیچ دولتی در جهان مواد مخدر را در اختیار معتادان قرار نمی‌دهند گفت: اجرای این طرح تنها در دوران رژیم پهلوی صورت می‌گرفت و نتیجه آن هم آلوده شدن دستگاههای دولتی در قاچاق مواد و به رسمیت شناختن مصرف مواد مخدر در کشور و افزایش اعتیاد بوده است و کسانی که اینگونه طرح‌ها را مطرح می‌کنند یک نوع همنوایی با ایده شاهی را مطرح می‌کنند.

ابویی راهکارهای مبارزه مطلوب با پدیده مواد مخدر در کشور را شامل متوازن ساختن همه فعالیت‌ها مبارزه، ایجاد مراکز نگهداری و بازتوانی معتادان رها شده و مجازات قاطع و به موقع عناصر اصلی قاچاق در کشور ذکر کرد و گفت: نقش مردم نیز در جهت پیشگیری و درمان معتادین بسیار مهم است و باید از جمعیت مردمی نیز استفاده شود.

سردار ابویی گفت: نیروی انتظامی جهت مبارزه هدفمند با مواد مخدر در کشوراز سال 79 طرح 5 ساله ایی را تهیه و اجرا نمود که این طرح شامل کنترل مرزها، کنترل عرضه و مقابله با باندهای بزرگ و جلوگیری از توزیع مواد در کشور بوده است.

وی با بیان اینکه برآورد صورت گرفته نشان دهنده موفقیت اجرایی طرح فوق در ناجا می‌باشد گفت: هم اکنون امنیت در شرق کشور نسبت به سال 79 بسیار متفاوت است و ما در استقرار امنیت در شرق کشور به اهداف خودمان رسیده‌ایم .

ابویی کنترل مصرف مواد مخدر در کشور را از اهداف ناجا بر شمرد وگفت: طبق طرح 5 ساله ، ناجا شاخص‌هایی برای کنترل در مهار فراوانی و مصرف مواد مخدر در کشور ترسیم کرده است که طبق برآورد صورت گرفته همه شاخص‌ها بیانگر موفقیت نیروی انتظامی در این برنامه بوده بطوریکه در 4 ساله اجرای این برنامه توانسته‌ایم فروانی مواد مخدر در کشور را تا 30 درصد نسبت به سال اول اجرای برنامه کاهش دهیم .

وی گفت: همه به این نکته اعتراف دارند که طی اجرای طرح 5 ساله ناجا نه تنها رشد اعتیاد در کشور متوقف شده بلکه 50 درصد گرایش جدید به اعتیاد در کشور نیز کاهش داشته است و این در حالی است که تولید مواد مخدر در افغانستان رشد زیادی داشته است.


معاون مبارزه با مود مخدر نیروی انتظامی از افزایش 56 درصدی کشفیات مواد مخدر در 8 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه آن خبر داد و گفت: این در حالی است که طی 4 سال گذشته تلفات انسانی و خسارات مادی زیادی از سوی ناجا به قاچاقچیان وارد شده است که طی 20 سال گذشته بی‌سابقه بوده است .

ابویی ایران را موفق‌ترین کشور در مبارزه با مواد مخدرطی 25 سال گذشته در جهان ذکر کرد و گفت: اگر بخواهیم ارزیابی کلی از روند مبارزه با مواد مخدر در 25 سال گذشته داشته باشیم ایران موفق‌ترین کشور در مهار اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر است بطوریکه طبق آمار سازمان ملل رشد اعتیاد در کشور نسبت به 25 سال گذشته علی‌رغم افزایش 100 درصدی جمعیت متوقف است و این نشان دهنده موفقیت ایران در مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر است.



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 12:29 صبح روز دوشنبه 83 دی 7


بسم الله .

این همان خطاهایی است که امروز می گرفتم از سرور پرشین !

  rror "80070070"

E:\WEBS\PERSIANBLOG.COM\HTML\../database/config/gfunc-sql.inc, line 1045

The page cannot be displayed

There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.


Please try the following:

  • Open the
    www.persianblog.com home page, and then look for links to the information you want.
  • Click the refresh.gif (82 bytes) Refresh button, or try again later.
  • Click search.gif (114 bytes) Search to look for information on the Internet.
  • You can also see a list of related sites.


HTTP 500 - Internal server error
Internet Explorer

http://www.persianblog.com/post.asp?op=update&id=&blog=pasdaran



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 12:24 صبح روز دوشنبه 83 دی 7


بسم الله .
اولین پست صفحه ، با موفقیت برای تست شدن ارسال شد. برای ارسال مابقی مطالب حتما باید دست به کار شوم . سعی خواهم داشت تا مدتی - همان طور که در صفحهء روی سرور پرشین هم گفتم ، اینجا و آنجا را با هم حفظ کنم و کم کم ، خداحافظ پرشین بلاگ !

بخدا اشکم در آمد . !
امروز خواستم لینک این بنده خدا اسلحه شناسی را قرار بدهم ، قالب بروز نمی شد. می خواستم پست ارسال کنم با Http Error 500 روبرو می شدم . خلاصه دیگر پرشین نفسم را بند آورده بود.
اگر خدابخواهد سعی می کنم آخرین پست ها را اینجا بیاورم . 
یا علی.



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 12:23 صبح روز دوشنبه 83 دی 7

<      1   2   3   4   5      >