قوت قلبی برای سکته کرده ها ! - پاسداران

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تبلیغ
صبا ویژن





باباجون اینقدر نترسید ! نلرزید ! :) خبری نیست ! چیزی نیست. لولو رفت ! بابایی اینجاست ! :)) این دو ستا خبر رو بخور ( ا منظورم بخون بود ! ) آروم می گیری ! نترس نترس خبری نیست ! :)) منابعشم همش غربیه . بخون جونم . بخون . بخون آروم می گیری ! برو گموش پیشی زشت که بچه رو ترسوندی ! دیدی ! زدمش فرار کرد ! نترس ! :))

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ژنرال «پیتر پیس» روز سه‌شنبه هنگام حضور در کنگره آمریکا درباره این گزارشها که ارتش این کشور برای انجام حملات هوایی علیه ایران آماده می‌شود، گفت: «این درست نیست.» وی در پاسخ ابن این پرسش سناتور «رابرت برد» که آیا وی مطلقا این گزارشها را رد می‌کند، گفت: «مطلقا آقا.»  مقامات ارشد آمریکایی به طور علنی تاکید کرده‌اند واشنگتن به استفاده از دیپلماسی برای متقاعد کردن ایران به اجرای قطعنامه شورای امنیت و تعلیق فعالیت‌های مربوط به غنی‌سازی اورانیوم متعهد است . 

به گزارش خبرگزاری شین‌هوا، جان باتیست ماته‌ئی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت فرانسه معتقد است استفاده از زور علیه ایران گزینه مناسبی نیست و تلاش‌های جامعه جهانی برای حل مساله ایران باید در چارچوب ماده 41 از فصل هفتم منشور سازمان ملل که در آن به استفاده از زور اشاره‌ای نشده، باشد. ماته‌ئی افزود: «نبود توافق بر سر برنامه هسته‌ای در حال حرکت به سوی حل سیاسی و دیپلماتیک مسئله است و استفاده از زور را نه می‌توان تصور کرد و نه پذیرفت.» وی نشست گروه 1+5 در لندن را سازنده ارزیابی کرد و گفت شرکت‌کنندگان در این نشست در تلاش‌های خود برای تصویب قطعنامه جدید در شورای امنیت با هدف واداشتن ایران به توقف برنامه هسته‌ای خود موفق بوده‌اند، هر چند مذاکرات ادامه دارد. ماته‌ئی در ادامه گفت فرانسه امیدوار است مذاکرات به زودی پایان یابد و برای توقف ایران از ادامه فعالیت‌های غنی‌سازی اورانیوم اقداماتی بیشتر اتخاذ شود. 

با وجود اینکه ایران همواره اعلام کرده برنامه هسته‌ایش صلح‌آمیز و برای دستیابی به منابع جدید انرژی است و به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه داده از تاسیسات هسته‌ای آن بازدید کنند، اما غرب و در صدر آن آمریکا این کشور را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم می‌کنند. از سوی دیگر بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز اعلام کرده‌اند در بازرسی‌هایشان از تاسیسات هسته‌ای ایران انحرافی به سوی سلاح‌های هسته‌ای مشاهده نکرده‌اند.



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 3:47 عصر روز جمعه 85 اسفند 25