کلماتی برای تکمیل پست قبل... - پاسداران

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تبلیغ
صبا ویژن





این خبر ،اخیرا از سوی خروجی تلکسهای یکی از پروژه های خبرپراکنی دفتر خبرپراکنی جهانی وزارت امورخارجه آمریکا (IBB) منتشر شده است . این تلکس ، مواضع رسمی دولت آمریکا را بیان می کند.. این خبر روی تلکس صدای آمریکا منتشر شده است . خلاصه متن خبر اینگونه است:  

... فردی که به فیلمبرداری مخفیانه از اعدام مظنون است دستگیر شده و تحت بازجوئی قرار دارد ... انتظار می‌رود دست کم دو نفر دیگر در ارتباط با تهیه غیر مجاز ویدیو از صحنه اعدام صدام حسین دستگیر شوند. موفق ... چند نفر به داخل گروهی که در اتاق اعدام جمع شده بودند نفوذ کردند... فردی که به فیلمبرداری مخفیانه از اعدام مظنون است دستگیر شده و تحت بازجوئی قرار دارد. هویت او فاش نشده است... 

آیا این خبر تلاش ندارد القاء کند ، آمریکا در انتشار این فیلم دخالت مستقیم یا غیرآن نداشته است ؟ قرار نیست شما از این خبر ، دقیقا به همین تصور برسید ؟ آیا نویسنده این خبر ، چیز دیگری را غیر از این ، دنبال می کند ؟  

یادتان هست در خصوص لوث شدن فیلم های منتشره در عراق و دخالت رسمی آمریکا در این موضوع و بقولی اصولا انتشار برنامه ریز شده آنها در ست زیری چه نوشتم ؟ نگاه کنید . حالا این خبر را دوباره بخوانید.... 

می بینید ؟  

خودشان هم به همین درک و حس رسیده اند... ماجرای این فیلم بازی ها ،  لوث شده است... باید کاری بکنند. 

یک نکته دیگرهم ، برای توجه بهتر اضافه می کنم . در روزهای ابتدایی ورود آمریکا به عراق ، خبر تاسیس دفتری جدید در وزارت امورخارجه آمریکا منتشر شد. خبر تاسیس دفترانتشار اخبار دروغ. خیلی خوب. این دفتر تاسیس شد . ممنون از این که تاسیس کردید. حالا کدام خبر مال این دفتر است و کدام نیست ؟  

فکر کنید ...

نمی شود تشخیص داد ؟ ... ولی من اینگونه فکر نمی کنم . فقط کمی دقت... 

حالا یک خبر دیگر از روی همان تلکس:  جان نگروپونته ، - معروف به سزار امنیتی و مدیر ان.اس.آ –NSA- ( آژانس امنیت ملی آمریکا)  عالی ترین سیستم امنیتی ایالات متحده که تمامی سرویسهای پلیسی و امنیتی آمریکا تحت امر و اشراف آن به فعالیت می پردازند .ساختار این سازمان 7 برابر بزرگتر از سی.آی.ا –C.I.A- است- به وزارت امورخارجه این کشور رفته و در مسئولیت معاونت رایس به فعالیت خواهد پرداخت. متن خبر را بخوانید :  

جان نگروپونته مدیر سازمان امنیت ملی آمریکا از مقام خود استعفا می دهد . جان نگروپونته، مدیر سازمان امنیت ملی، از مقام خود استعفا خواهد داد و به عنوان معاون به وزارت امور خارجه خواهد رفت... نگروپونته موافقت کرده است به عنوان معاون شماره ? کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه به کار دیپلماتیک باز گردد. این موضوع هنوز رسما اعلام نشده است ... بیانیه نهائی در مورد استعفای نگروپونته و سمت جدید او در روزهای آینده منتشر خواهد شد. نگروپونته در سال ???? در مقام نخستین مدیر سازمان اطلاعات ملی، که بر تمام سازمان های اطلاعاتی فدرال نظارت می‌کند، قرار گرفت. و انتظار می‌رفت تا پایان ریاست جمهوری پرزیدنت بوش در سال ????، در این مقام باقی بماند. پیشتر، او نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد و سفیر آمریکا در عراق بود. 

از این خبر چه اطلاعاتی بدست می آوریم؟

من ، خلاء نگاه امنیتی در دستگاه امورخارجه آمریکا را یکی از اینها می دانم .  

شما به چه چیزهایی می رسید ؟  

بیایید از روی اخبار آمریکا ، تمام سیاستهایش را تحلیل کنیم . سیاستهای آمریکا – حداقل تا فعال نشدن جدی و موفق جان نگروپونته ! :) – ازروی اخبارش لو می رود !



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 6:12 عصر روز چهارشنبه 85 دی 20