فغان آبپاش پلاستیکی و آفتاب از دست حسین شریعتمداری ! - پاسداران

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تبلیغ
صبا ویژن





بنقل از کیهان :

انتشار خبر دیدار مدیر مسئول روزنامه کیهان و «جفری آدامز» سفیر انگلستان در ایران که صبح سه شنبه در مؤسسه کیهان صورت پذیرفت، صدای یک پایگاه اینترنتی که به مواضع نزدیک با غربی ها شهرت دارد را درآورد.

پایگاه اینترنتی «آفتاب» که به راحتی می توان فهرستی بلند از مواضع همسو دلانه آن با سیاست های آمریکا و انگلستان در منطقه بویژه در موضوع پرونده هسته ای ایران تهیه کرد، روز پنج شنبه با انتشار خبری درباره این دیدار و در حالی که نمی توانست متن چالشی و مستند اظهارات مدیر مسئول کیهان را نادیده بگیرد، ابتدا نوشت؛ «در این دیدار جفری آدامز سفیر انگلیس گفت؛ نباید چمدان سوابق را با خود حمل کنیم و حسین شریعتمداری در پاسخ گفت؛ اگرچه انگلستان نسبت به 50 سال قبل تغییرات فراوانی کرده است ولی برخورد غیر منطقی انگلستان با 50 سال گذشته تفاوتی ندارد.» 

این پایگاه اینترنتی در ادامه تلاش کرد این دیدار را با ملاقات یک سیاستمدار ایرانی با مقامات انگلیسی پیش از دوم خرداد 76 قیاس کند.

برای کیهان بسیار جالب توجه (و نه البته عجیب و غیر منتظره) است که انتشار خبر دیدار مدیر مسئول کیهان و سفیر انگلستان دیداری که صدای «آفتاب» را در آورده است محتوای آن به تمامی به طرح پرسش های متعدد از جانب مدیر مسئول کیهان و ناتوانی جناب سفیر در پاسخگویی به آنها و همچنین انتقاد صریح از سیاست های استعماری انگلستان در منطقه، افشای توطئه چینی های پی در پی این کشور علیه منافع ملی ایران و انتقاد آشکار از دنباله روی انگلستان از آمریکا اختصاص داشت و حاصل آن نیز چیزی نبود جز تلاش و کوشش بی حاصل آقای سفیر برای نشان دادن این نکته که انگلستان با گذشته خود فرق کرده است. 

کیهان به برادران خود در پایگاه اینترنتی آفتاب توصیه می کند که اگر قصد تجدید نظر در مشی کلی خود را ندارند، لااقل در این یک مورد یعنی سنگ انگلیسی ها را به سینه زدن تجدید نظر کنند و به یاد داشته باشند که در تاریخ ایران بدنامی و ننگی بزرگتر از همراهی با استعمارگر پیر وجود ندارد. با این وجود اگر سایت آفتاب احساس مسئولیت می کند!! که باید از جانب دولت انگلیس به اعتراض های مستدل و مستند مدیر مسئول کیهان علیه سیاست های انگلیس پاسخ بدهد، کیهان این آمادگی را دارد که پاسخ های سایت آفتاب را به نمایندگی از دولت انگلیس منتشر کند و در قبال پرسش هایی که آقای جفری آدامز نتوانست پاسخ درخوری به آنها بدهد پاسخ پایگاه اینترنتی آفتاب را به نیابت از جناب سفیر دریافت و چاپ کند. 

قیاس ملاقات شریعتمداری و آدامز با مصاحبه روزنامه توقیف شده شرق با این مقام انگلیسی نیز حاوی نکات درخور توجهی است و کیهان لازم می داند در این باره برخی «واضحات» را یک بار دیگر برای گردانندگان «آفتاب» توضیح دهد.

گفت وگوی خبرنگاران شرق و دیپلمات انگلیسی در تهران در محل سفارت انگلیس صورت پذیرفت و حاوی هیچ چالشی با آقای آدامز نبود و او توانسته بود با بهره گیری از این فرصت و ناتوانی - یا شاید هم عدم تمایل خبرنگاران به برخورد انتقادی با وی- یک دور به تطهیر سیاست های استکباری کشورش در منطقه و در قبال ایران بپردازد.

آیا این دیدار و امثال آن که جز خفت حاصلی و محتوایی نداشته می تواند با ملاقاتی قیاس شود که فقط انتشار بخشی از محتوای آن صدای انگلوفیل های وطنی را درآورده است؟!

پی نوشت :

 جالب است که وقتی خبر گفتگوی افشاگرانه جناب آقای شریعتمداری با جفری آدامز در دفتر روزنامه کیهان منتشر شد ، خبرنگار سرویی سیاسی مهرنیوز که خودش هم مانند خبرنگاران روزنامه شرق نه تنها به سفارت انگلیس رفته و با رابط مطبوعاتی آن مصاحبه کرده بود بلکه با دبیرکل گروهک منحله نهضت باصطلاح آزادی و فریبرز رئیس دانا از اعضای ائتلاف غیرقانونی ملی مذهبی هم سر و سری دارد هم گاف عظمایی داده طی کامنتی بی ربط به این موضوع پرداخت . توجه کنید که ایشان من را با نام ::میثم صدا می کند:: ! :) . سیکل مطالب را می آورم :  

نویسنده: کلاشینکف

سه شنبه، 28 آذر 1385، ساعت 10:24  

سلام میثم جون! جدی پیگیری کن که حق سختی و مشقت در کار بگیری ، الان بخوای برای مردم تهران به جرم رای دادن به حامیان قالیباف و اصلاح طلبان پرونده سازی کنی و مورد گیر بیاری برای دو میلیون خائن و جاسوس و غربزده ...خیلی اذیت می شی .  

نویسنده: پاسداران

 چهارشنبه، 29 آذر 1385، ساعت 12:45 ( با اصلاح )  

بسم الله . جناب آقای آبپاش پلاستیکی (‌ا ای ییی ببخشید. منظورم کلاشینکف دیجیتال بود ! ) سلام . اتفاقا ، این شما و دوستان هستید که دعاوی جناحی و درون فرقه ای و محفلی خود را به کل کشور تسری می دهید و هرکس به آنکه شما خوشتان نمی آید رای بدهد را مهدور الدم می دانید. :) .  

از آنچه که در پست انتخاباتی من هم معلوم است می توانید نگاه من به انتخابات را درک کنید. من در حال حاضر شرمنده ملت بخاطر این ولایتمداری شان هستم . همان چیزی که شما درک آن را هم نداری و شاید به همین خاطر است که در پیچ و خم روزگار مانده ای و روزی از سفره هاشمی نان بر می داری و روزگاری از سفره ابراهیم یزدی. :) ! این روزها هم که سر سفره آقای قالیباف نشسته ای. معلوم نیست فردا روز ، هنگام لقمه زدن پای کدام سفره ، قلیان بدست فیلم موبایلت افشا شود !  

یک چیز دیگر. :) بارها گفته بودم ، شماها اگر حتی یک کلمه ، ولو به اندازه یک شبهه ، ‌تکه و حرف ، برای انداختن و زدن به امثال ما داشتید دریغ نمی کردید و این سکوت طولانی شما در قبال ما ، نه از ادب و کرامت و تواضع، بلکه از نهایت تهیدستی و فقر و فلاکت است. نمونه اش همین الان ، که تصور و نگاه و طرز فکر خودت را بمصداق :کافر همه را به کیش خود پندارد : بمن و امثال من نسبت می دهی…  

بحق که وزارت اطلاعات بجای مرتبط شدن با حسین درخشان ، باید برای عناصر مطبوعاتی مرتبط با نهضت آزادی ، پرونده سازی کند. لیکن مردم ،‌چه گناهی کرده اند که گاه امثال تو به جرم رای آنها به احمدی نژاد آنها را بی دین بدانی و در مقام افتا نشسته و حکم شرعی بدهی که ::حضور احمدی نژاد در مسند ریاست جمهوری حرام شرعی است ! :: و با این حساب رهبر انقلاب را هم از حمله خود مصون نگذاری که در حقیقت او بوده که به حرام مد نظر تو مشروعیت بخشیده ! حرامی که می گویی مردم مرتکب آن شده اند ! و گاه هم تصور کنی که امثال من از اینکه مردم مهندس چمران را دوباره در صدر فهرست شورای اسلامی شهر قرار دهند ،‌من برایشان نگران شوم ! :) الحمد لله آنچه که رخ داد نه پیروزی این جناح و آن جناح ،‌بلکه تاکید مردم بر محوریت کلی جریان اصولگرایی بهمراه ولایتمداری آنان در انتخاب کردن بود. بشکلی که آمار انتخابات خبرگان و شوراها به هیچ وجه با سنوات گذشته قابل مقایسه نیست و چه جالب که رسانه های بیگانه ،‌ در همسویی با تو ( و نه همصدایی تو با آنان !! ) سعی در فرار از زیر بار فشار این مشارکت عظیم گسترده سیاسی کرده ، به موضوعات حاشیه ای و درونی گروهها و احزاب می پردازند. باشد که با هم سرانجام یکی شدن مواضعتان با غرب به محوریت آمریکا را ببینیم . درود بر ملت هوشیار و ولایتمدار ودین خواه ایران اسلامی. :)  

نویسنده: کلاشینکف

 پنجشنبه، 30 آذر 1385، ساعت 18:40  

میثم عزیز! وقتی عصبانی می شی خیلی بامزه تر میشی! فقط اومدم این لینک رو بذارم برم: http://www.kayhannews.ir/850930/14.HTM#other1401 برادر حسین هم با سفارت انگلیس تردد دارد!

*** تا اینجایی که من می  بینیم ، عصبانیت مورد اشاره آقای سرآبپاش دوم پلاستیکی در کامنت خود ایشان نمود دارد. من که در خودم چیزی از آن پیدا نکردم . شما هم بگردید شاید باهم چیزی گیر آوردیم ! :))



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 6:56 عصر روز یکشنبه 85 دی 3