خودکشی بازتاب ! نمونه ای از بد دهنی های مورد اشاره رهبر انقلاب - پاسداران

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تبلیغ
صبا ویژن





بدتر از این هم خواهد شد ! این که چیزی نیست. خبرنگاری مثل ساتیار امامی که نه تعلقات سیاسی نه اجتماعی و نه فرهنگی اش با من و امثال من نمی خواند ، لیکن وقتی به دروغ بودن چیزی علم داشته باشد ،‌انکار نمی کند در خصوص خبر سایت بازتاب طی مطلبی تحت عنوان چرا دروغ ؟ چنین نوشته است :

سایت بازتاب در مطلبی مدعی شده که رییس جمهور در مراسم افتتاحیه بازیهای آسیایی در دوحه پای رقص و آواز خوانندگان زن نشسته و هیچ اعتراضی هم نکرده است و این موجب نارضایتی شیعیان جنوب خلیج فارس شده است .

به عنوان عکاسی که در مراسم افتتاحیه بازیها از پیش از ورود احمدی نژاد به جایگاه تا بعد از رفتن او ،مراسم و رییس جمهور رابه عنوان یک تجربه بی نظیر حرفه ای زیر نظر داشتم نکاتی را درمورد این دروغ گویی بگویم : 

1- وقتی مطلب این سایت را دیدم برای دقایقی به چشمان خودم شک کردم و مجبور شدم همه فایل هایم را دوباره نگاه کنم اما فهمیدم که شکم بی دلیل بوده چرا که هیچ کدام از این صحنه ها حتی در حاشیه نیز موجود نبود. 

2- احمدی نژاد لحظاتی قبل از ساعت 7 شب به وقت دوحه و همراه سایر سران مدعو به جایگاه آمد ، مراسم رسمی افتتاحیه راس ساعت 7 شروع شد و رییس جمهور ساعت 5/9 شب و در میان برنامه زمانی که ورود تیمهای شرکت کننده به میدان به پایان رسید و حتی مشعل بازیها نیز روشن نشده بود ، از سران حاضردرمراسم خداحافظی کرد و به سوی فرودگاه دوحه راهی شد. این در حالی بود که از سایر شرکت کنندگان در مراسم خواسته شده یود که از ساعت 4 بعد از ظهر در محل استادیوم خلیفه حاضر شوند و طبعا در این فاصله زمانی طولانی برنامه های که جزو سناریوی برنامه اصلی و رسمی قرار نگرفته بودند برای حضار اجرا شده بود. 

3- از چند عکسی که بازتاب با استفاده از سایت رسمی بازیها منتشر کرده و البته پس ازمدتی آنها را اصلاح کرد این عکس مربوط به قبل از شروع رسمی مراسم است. عکس (1)  هم که اولی مربوط به خواننده هندی است مربوط به بخشی از برنامه است که پس از استقرار کامل تیمها در میدان اجرا شد .  

4- نکته جالب برای من این بود که خود زنان قطری کاملا حجاب اسلامی شون را رعایت می کردند و لباس آنها به عنوان یکی از نمادهای برنامه بود که بارها استفاده شد 

5- عمده برنامه ای که در زمان حضور احمدی نژاد اجرا شد(بجز رژه تیمها ) نمایشی در مورد مرد ریانورد قطری بود که در خلال آن تاریخ گذشته و پیشرفتهای اخیر بشر به نمایش در آمد و قسمتی از آن به صورت همخوانی گروه کر زنان قطری بود که همه آنها و رهبرگروه که بصورت دکلمه تکخوانی می کرد کاملا حجاب پوشیده و اسلامی زنان قطری را داشتند. 

6- قضاوت با شما که چرا بازتاب این کار را کرده اما به عنوان نکته آخر که برای خودم جالب بود اینکه در زمان رژه تیمها ، کشورهای عربی به شدت مورد تشویق تماشاگران قرار می گرفتند ، این تشویق که شاید در مورد لبنان پس از قطر بیشترین شدت را داشت درمقابل استقبال تماشاگران قطری از تیمهای شرق آسیا و غیر عربی کاملا نمود داشت ، ومن نگران شده بودم وقتی نوبت یه ایران برسد بخاطر تعصبهای عربی و عجمی اوضاع خراب شود اما کاملا بر عکس شد و کاروان ورزشی ایران هم با تشویق گرم حضار همچون تیمهای عربی وارد میدان شد ! گزارش تصویری در فارس 1 و 2

و اما رجا نیوز اینگونه نوشته است :

روز گذشته یک سایت اینترنتی در خبری با تیتر موهن « نارضایتی شیعیان خلیج فارس از حضور رئیس‌جمهور در مراسم رقص زنان در دوحه» مدعی شد، حضور رئیس‌جمهور در زمان رقص و آواز خوانندگان زن در مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی دوحه قطر، موجب نارضایتی شیعیان حاشیه جنوب خلیج فارس شده است.

این سایت در ادامه نوشت: یکی از خوانندگان زن مصری اقدام به آوازخوانی کرد و گروه‌‌های متعدد رقص زنان از کشورهای عربی، هند، آسیایی میانه و جنوب شرقی آسیا به رقص پرداختند.

این سایت اینترنتی حضور دکتر احمدی نژاد را در چنین مراسمی که بدون رعایت شئونات اسلامی انجام گرفت، موجب شگفتی و نارضایتی بخشی از شیعیان جنوب خلیج فارس، مخدوش شدن تصویر انقلاب اسلامی و پایبندی آن به احکام اسلام در مقایسه با کشورهای عربی دانست.این در حالیست که پس از پیگیری خبرنگار رجانیوز مشخص شد دکتر احمدی نژاد فقط تا رژه تیم های ورزشی در ورزشگاه دوحه حضور داشته و اساسا تا قبل از حرکت کاروانهای ورزشی از مقابل جایگاه، تنها، مراسمی که در آن نمادهای زن عرب مسلمان معرفی می شده ، برگزار شده است. پوشش زنانی هم که به عنوان نماد «زن مسلمان عرب» در این بخش حاضر شده بودند، پیراهن بلند مشکی عربی و حجاب کامل بوده است.

در عین حال پس از پایان مراسم رژه تیمهای ورزشی از مقابل جایگاه و خروج رئیس جمهور کشورمان، در قسمتی که نمادهای فرهنگی و آداب کشورهای جنوب و جنوب شرق آسیا (از جمله هند،چین و...) معرفی می شده، برنامه هایی با حضور خوانندگان زن و رقصهای مردانه و زنانه اجرا شده که سایت مذکور، ناشیانه( و یا عامدانه) با کنار هم قرار دادن آن تصاویر و صحنه های حضور احمدی نژاد در ورزشگاه دوحه تلاش کرده تا به هر نحو ممکن خبر مورد نظر خود را بسازد.ترتیب زمانی در این مراسم به اینگونه بوده است که ابتدا امیر قطر به صحنه آمد. سپس چند زن محجبه که نماد زن مسلمان عرب بودند به اجرای برنامه پرداختند و پس از آن کاروانهای ورزشی کشورهای شرکت کننده از مقابل جایگاه حرکت کردند. پس از این مرحله بود که دکتر احمدی نژاد ورزشگاه را ترک کرد و بعد از آن مراسم حرکات موزون و نمایش های کشورهای جنوب و جنوب شرق آسیا برگزار شد.

همچنین سرویس SMS موسسه همشهری کمتر از ده دقیقه پس از انتشار این خبر در سایت اینترنتی مذکور ، پیام کوتاهی به این شرح برای مشترکین خود ارسال کرد: حضور رئیس جمهور در افتتاحیه بازی های قطر که با رقص همراه بود(!) انتقاد محافل سیاسی و فرهنگی را برانگیخت. 

گفتنی است سایت خبری مذکور پس از حضور پرشور مردم در تشییع جنازه آیت الله میرزا جواد تبریزی نیز به قلم یک طلبه، این حضور پرشور را هشدار مردم به دولت! عنوان کرده و با ایراد اتهام های فراوان به دولت، کوشیده بود به نمایش جعلی تضاد کامل میان دولت و علما بپردازد! این در حالی است که آیت الله جوادی آملی در خطبه های نمازجمعه همان هفته، با بیان این که منشا حضور بی نظیر مردم در تشییع پیکر این مرجع تقلید، پیام رهبر حکیم انقلاب به مناسبت رحلت ایشان و اقدام دولت در صدور بیانیه و اعلام عزای عمومی بوده، عملا آتش فتنه ای که سایت مذکور قصد به پا کردن آن را داشت،اطفاء نمود. 

گفتنی است این سایت در جریان جنگ ?? روزه لبنان با انتشار مقایسه ی کودکانه خبری، موجب وهن مراجع،خصوصا آیت الله تبریزی و آیت الله وحید خراسانی شده بود که این امر موجب خشم و نفرت متدنین و علما و واکنش بسیار سنگین آنان شد .   

رهبر حکیم انقلاب در بیاناتشان در جمع مردم گرمسار فرمودند: چندى پیش رئیس جمهور محترم از مطبوعات گله کرد که بدگویى مى‏کنند، بددهنى مى‏کنند، لجن‏پراکنى مى‏کنند؛ و بعضى از مطبوعات اعتراض کردند. من معمولاً مطبوعات را مى‏بینم؛ من حق را به رئیس جمهور دادم. من معتقدم بعضى از مطبوعات نه اینکه انتقاد مى‏کنند، بى‏انصافى مى‏کنند. 

به نظر می رسد با توجه به آرامش سیاسی در چند هفته گذشته و پس از هشدار رهبر حکیم انقلاب نسبت به تخریب دولت، این انتحار رسانه ای که با همراهی روزنامه همشهری (وابسته به شهرداری تهران) مشترکا انجام شد، در واقع سدشکنی برای ادامه لجن پراکنی برخی مطبوعات نسبت به شخص رئیس جمهور باشد. مسئله ای که با توجه به شدت هشدار رهبر انقلاب،حساسیت زیادی را ایجاد خواهد کرد.



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 9:36 عصر روز دوشنبه 85 آذر 13