پتانسیل های متمرکز جنایت ! - پاسداران

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تبلیغ
صبا ویژن





بسم الله . 

آهـــــای عشاق دموکراسی آمریکایی !

شما ها ، یک حجم بزرگ فشرده ، پتانسیل دموکرات آمریکایی بودن هستید ! و دقیقا به همین معنا ، شما برای بشریت خطرناکید. چون دموکراسی آمریکایی از نوع حکومتی که خصوصا دموکرات و جمهوریخواه نمی شناسد ، برای بشریت خطرناک است.  

آهـــــای عشاق دموکراسی آمریکایی !

لحظه ای، ‌حماقت را کنار گذاشته، کمی فیلم ماتریکس را هماهنگونه نگاه کنید که سازندگانش آن را ساخته اند ! کمی لطفا بفهمید ، که اگر شورش کنید واز آنها اطاعت نکنید ، آنها شماها را روبوتهای ویروسی شده ای فرض می کنند که نه تنها انسان نیستند ، که حتی ار فلسفهء خلق شدن خود نیز فراتر رفته، از آدم ( که تنها آدم ، از نظر ماتریکس و ماتریکسی ها ، صهیونیست ها هستند ) اطاعت نکرده است.  

آهـــــای عشاق دموکراسی آمریکایی !

آهای همان کسانی که وقتی یک خبر خنده دار واقعی علیه آمریکا می خوانید ، نویسنده را به زیر فحش می گیرید ، انگار که به خواهر و مادرتان حکم اعدام داده اند ، آهای همان کسانی که وقتی فقط یک عکس خنده دار ، از خوابیدن مستمعین نظامی ، پای سخنرانی رئیس جمهور چنگ سالار آمریکایی را می بینید ، می خواهید به خودتان بمب ببندید و بین جمع همین میهنان خودتان که مخالف آمریکا هستند خود را منفجر کنید ،  

آهای !

با شما هستم . این خبر را بخوانید :  

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس از لس‌آنجلس، در تظاهراتی که روز جمعه در اعتراض به این امر برگزار شد، دانشجویان دانشگاه معروف یو‌سی‌ال‌ای اعلام کردند که استفاده پلیس از اسلحه شوک‌آور علیه "مصطفی طباطبایی‌نژاد" 23 ساله این نگرانی‌ را در میان دیگر دانشجویان ایجاد کرده که آنها ممکن است قربانی بعدی باشند.  

"صبیحه امین" رئیس انجمن دانشجویان مسلمان درباره جزئیات این حادثه گفت که طباطبایی‌نژاد سه‌شنبه شب پس از مشاجره لفظی با افسر پلیس نگهبان دانشگاه که قصد داشت از این دانشجوی ایرانی‌الاصل بازرسی کند،‌ با اسلحه شوک‌آور پلیس مصدوم شد.  

امین تصریح کرد: «دانشجویان احساس می‌کنند که امنیت آنها در خطر است و ما نیز احساس امنیت نمی‌کنیم.»

پلیس در توجیه این اقدام خشونت‌بار خود گفت که این دانشجو از ارایه کارت شناسایی و از دستور پلیس برای خروج از محل خودداری کرد و تلاش داشت دیگر دانشجویانی که در محل جمع شده بودند را تحریک کند.

این حادثه توسط دوربین یکی از دانشجویان ضبط شده و طباطبایی‌نژاد را در حالی نشان می‌دهد که در کف اتاق افتاده و فریاد می‌کشد. این تصاویر در پایگاه اینترنتی "YouTube" به نمایش درآمده است.  

در حالی که دانشگاه مدعی است بخاطر ایرانی‌بودن طباطبائی‌نژاد با وی برخورد نشده اما وکیل مدافع این دانشجو شکایت‌نامه‌ای تنظیم کرده‌ که نشان می‌دهد بخاطر ظاهر خاورمیانه‌ای وی این برخورد با طباطبائی‌نژاد صورت گرفته است. نورمن آبرامز رئیس دانشگاه یو‌سی‌ال‌ای نیز طی بیانیه‌ای در این باره گفت که قضاوت در این باره بهتر است بعد از تکمیل تحقیقات مستقل انجام شود. این در حالی است که "کامبیز عبدالرحیمی" رئیس شعبه شورای روابط ایران و آمریکا در این دانشگاه از نحوه تحقیقات دانشگاه در این باره ابراز نارضایتی کرده است.

فیلم این صحنه شکنجه ، در فرمت اف ال وی، ‌در این آدرس ذخیره است :

 http://lax-v99.lax.youtube.com/get_video?video_id=m3GstYOIc0I



نویسنده : ابوذر منتظرالقائم » ساعت 9:35 عصر روز دوشنبه 85 آذر 13