• وبلاگ : پاسداران
  • يادداشت : برنامه مجمع وبلاگ نويسان مسلمان
  • نظرات : 2 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    از شهيد حميد باكري نسبت به آنچه از مهدي باكري گفته و منتشر شده، كمتر سخن به ميان آمده است. شايد يكي از دلايل آن، اين باشد كه او برادر مهدي و همراه هميشگي وي بود و گفتن از مهدي، بيانگر خاطرات حميد هم هست. حميد هميشه در كنار مهدي و هم رزم وي بود و وقتي هم كه در تاريخ 6 اسفند سال 1362 در كنار پل جزيره مجنون جنوبي به شهادت رسيد، قائم مقام مهدي در لشگر پرافتخار و خط شكن عاشورا بود. با اين حال، حميد شخصيت بزرگي داشت، او انساني دوست داشتني و باصفا، مهربان و پرتلاش، شجاع و جنگ آور، فهيم و باهوش بود.
    با سلام و آرزوي توفيق براي شما دوست گرامي
    همانطور كه مستحضريد در طرح سوالات آزمون ضمن خدمت فرهنگيان تهران در هفته گذشته بصورت مستقيم به پيامبر عظيم الشان توهين شده و رسانه هاي خبري و مجموعه آموزش و پرورش در قبال اين فاجعه كه تعمدي نيز به نظر نمي رسد هيچگونه اظهار نظر رسمي نكرده اند بجاست شما دوست گرامي لينك اين بلاگ را در اختيار ديگر دوستان قرار داده و خود نيز با گذاشتن حتي يك كامنت دراين بلاگ بار ديگر بر هوشياري شيعه تاكيد ورزيم .
    ضمنا به دليل از بين رفتن قبح اعلان عمومي سوالها از آوردن سوالها در بلاگ خودداري كرده و لكن متن تمام سوالها را در صورت در خواست شما در به ايميلتان ارسال مي كنيم .
    و العاقبه للمتقين .

    سلام وبلاگ خوبي دارين

    اگه ميشه لينك من رو هم بزارين

    و به من سري بزنيد حسينيه كردم وبلاگم رو حسيني ها